w

Nagroda za poświęcenie

Grupa wolontariuszy, skupionych wokół Samorządowego Ośrodka Kultury i Biblioteki Publicznej i Młodzieżowej Rady Miejskiej w Jaworzynie Śląskiej w miniony weekend (2,3 kwietnia) wybrała się na wycieczkę do czeskiej Pragi. Była to nagroda w zamian za uczynność i pomoc, jaką jaworzyńska młodzież okazuje podczas akcji i imprez organizowanych na terenie naszej gminy. Na portalu MRM pojawiła się relacja z wycieczki. Zobaczmy, co piszą młodzi o tym wydarzeniu.

Wyjazd ten stanowił nagrodę dla  młodych ludzi za ich aktywność społeczną w ubiegłym roku . Brali bowiem udział w wielu akcjach i zorganizowali kilka imprez gminnych. Do najważniejszych zaliczyć należy: udział w WOŚP, malowanie świetlicy środowiskowej, imprezy dla najmłodszych- Miasto Dzieci, bal z okazji Halloween, Elfy św. Mikołaja oraz  spotkanie wigilijne dla osób samotnych.

Młodzi ludzie wielokrotnie udowodnili, że potrafią zarówno bawić się, jak też pracować i pomagać innym.

Część kosztów związanych z wyjazdem pokrył SOKiBP, a współorganizatorem  była Fundacja Nasze Dzieci z Żarowa.

Na wycieczce wszyscy bawiliśmy się doskonale. Wraz z przewodnikiem odwiedziliśmy najpiękniejsze miejsca Pragi. Pogoda dopisała i spacer po stolicy Czech był wielką przyjemnością. Na nocleg udaliśmy się do Kudowy Zdrój. W niedzielę od rana zwiedzaliśmy to piękne miasteczko i jego okolice. Odwiedziliśmy Muzeum Czaszek oraz przeszliśmy Szlakiem Ginących Zawodów w Czermnej, spacerowaliśmy po Parku Zdrojowym.

Do Jaworzyny wróciliśmy zmęczeni, ale bardzo zadowoleni. Wycieczka się udała i mam nadzieję, że będzie stanowiła motywację do dalszego, aktywnego działania. Może też stanie się zachętą dla innych, aby do nas dołączyli. Zapraszamy!

Po tym adresem znajduje się oryginalny artykuł oraz galeria zdjęć z wycieczki.

źródło: mrm.jaworzyna.net

Napisane przez Sylwester Bartczak

Portal www.jaworzynka.info prowadzę od października 2010 r. w ramach prywatnej pasji do dziennikarstwa, fotografii i dostępnego wolnego czasu. Od dekady portal jest częścią historii lokalnej społeczności Gminy Jaworzyna Śląska i cieszę się, że stał się kroniką wydarzeń ostatnich lat. Mam nadzieję, że przeglądanie tej strony sprawia wszystkim osobom kochającym Gminę Jaworzyna Śląska dużo radości.